Овочі знижують генетичну схильність до захворювань

Міжнародна група вчених під керівництвом співробітників Університету Макгілл і Університету Макмастер встановила, що правильне харчування може подарувати людині здорове серце, навіть якщо генетичний аналіз показав підвищений ризик до серцево-судинних недуг.

В ході своєї роботи експерти дослідили стан 27000 чоловік, які відносились до п'яти різних етнічних груп. Це дозволило виявити зв'язок між поширеною варіацією гена 9p21, який пов'язаний з розвитком захворювань серця і позитивними властивостями здорового харчування. 

Виявилось, що генетичну схильність можна обійти стороною, якщо вживати багато овочів і фруктів, коментують фахівці. Сирі овочі - основний ключ до успіху. За словами професора Соні Ананд, в день рекомендується з'їдати 2-4 порції овочів. Дотримання подібних рекомендацій здатне звести ризик практично до нуля. 
Ген 9p21 присутній приблизно у 75% осіб. Люди з двома копіями гену мають ризик серцевого нападу на 70%.А власники однієї копії - на 30%. 

Так, в ході дослідження вчені підрахували: люди, що харчувалися гірше всіх і володіли двома копіями гену, мали в два рази підвищений ризик інфаркту міокарда. А здорове харчування дозволяло скоротити ризик до мінімуму. 

Інші публкації:

Мандарин, грейпфрут, апельсин, лимон - що корисніше?

Шоколад корисний для серцевої діяльності

Чим зима загрожує нашому здоров'ю

Знову до школи: Рекомендації для батьків

Тепловий удар

дивитися всі публікації


Задайте питання спеціалісту...
Онлайн запис до лікаря

Ми завжди намагаємось зробити Ваш візит в АМС якомога зручнішим. З метою економії часу для першого візиту пропонуємо заповнити реєстраційну форму в онлайн режимі. Це дає можливість вчасно розпочати Вашу зустріч з лікарем, а також надати точну персональну інформацію, яка вкрай необхідна для подальшого медичного спостереження.

Для заповнення реєстраційної форми, будь-ласка, відкрийте вікно реєстраційної форми, після завершення натисніть – «Надіслати».

Щиро вдячні.

З повагою,
Адміністрація АМС